yesterdaaaaaay typpppp

Hade inte tid att blogga igår för jag hade fuuullt upp hela dagen och kvällen och natten. Gosh asså! Efter skolan skyndade jag mig hem och röjde undan lite i rummet, sen hoppade jag på tåget mot häggvik där jag träffade Nadja. Vi drog till stinsen där de hade massa rea, men vi hittade ingenting intressant. Efter en stund mötte vi upp Hanna och Jenny och drog in till stan. Där mötte vi också Emelie, och tillsammans tog vi en promenix till Park på stureplan.
Vi var på förhandsvisningen av filmen "Buried" med snygga Ryan Renolds.


Filmen va inte värdens bästa, men jag tycker ändå att den va ganska bra för att utspela sig i en låda!!


Charmiga Nadja i salongen (y) hehe

Efter filmen hoppade vi på ett tåg, och Nadja och Emelie drog hem medans jag, Hanna och Jenny drog hem till mig. Mamma va nämligen på kryssning och jag ville inte sova ensam, haha! Vi kom hem runt halv 1 (tur att vi hade sovmorgon till 11 idag!), och gick inte o la oss förns halv3-3 nångång. När vi vaknade lagade jag iordning pommes och kycklingklubbor till frukost ;)

Det galna är att jag åt två portioner pommes + 2 kycklingklubbor, en timme senare åt jag 5 små kycklingfiléer och 4 små potatisar i skolan, och ca en halvtimme efter tog jag en stor latte på Waynes. Ändå var jag så jävla vrålhungring!! Jag kan inte ens beskriva. Min mage har fan ett eget liv.

Aja, hejråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0