1 2 3 4, i love you

Tjenis bloggen.
Imorse va jag hos tandläkaren! Dom borrade och hade sig i käften, och efter åkte jag direkt till skolan med NOLL känsel i högra halvan av munnen/kinden. Min haka kändes som en fet kudde! Lagom roligt.
Nu på kvällen kom Salem förbi en sväng o vi såg på film och gosade med bäbis samt lyssnade på när Nadja sjöng och rappade via msn... Hahah, don't ask.. xD

..En helt orelaterad låt iallafall:

(haha stillbilden ser typ mongolid ut?)

Denhär låten är skitmysig när man är kär! Jättefin låt, och jag gillar den här covern! :D Dessvärre har den för mycke minnen för att jag ska kunna lyssna på den. Vill typ bara spy.. Men haha, de har inget med låten i sig att göra, bara det jag realterar den till ;)
Låten är bra :)

Imorgon skolkar jag förresten från en friidrottsdag!
Tjohuuuu, vardagslyx! Pusshejpa på er ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0