akalla

Idag har jag varit i Akalla. Äntligen har jag hittat en plats på jorden där jag verkligen hör hemma! höhöhöhöh eller inte. Näe men de va väl okej. Enligt mig (efter typ en timme där) så är Akalla jävligt blåsigt och kallt, och de finns massa poliser där, haha!

Jag, Janny o Nadja åkte dit för att analysera blatte-svenska, haha! Vi träffade även Stefano och resten av nti-crew (lol?), och de va typ dom vi kunde analysera bäst för dom va dom enda som snackade tillräkligt länge, haha :P Egentligen va de lite onödigt att åka dit eftersom vi kan träffa nti-killarna när som hellst, fast ah de va väl trevligt iallafall :P Skitkul inlägg. Verkligen.


I Akalla har dom LIDL (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0