asöm <3

Seg man är då. Hahah, har inte orkat blogga på ett litet tag nu, och jag har inte haft tid heller för den delen.. :P

I lördags hände ju lite grejer med familjen, men de löste sig snabbt och nu är allt bra igen. Jag var iallafall med Julle och Ivar i lördags,vilket va jättetrevligt! Vi såg på Harry Potter 5 & 6 (OCH NYA THE OFFICE AVSNITTET, IIIIIH!!). I igår va jag med Salem, Antwan och Freddieboy! De va sååå längesen jag träffade it-grabbarna, och de va sjukt kul! Vi gick och handlade på willys, sen körde Fredde oss hem till honom, där vi lagade tacos och åt & snackade & hade allmänt trevligt. Sen såg vi på film och åt godis.
The perfect sunday :D


Söta och glada vänner i bilen. Love you guys asså :D<3

Idag har jag varit i skolan (ofc...) och efter drog jag, Jenny, Nadja och Hanna till biblioteket för att plugga. Tror ni de hände eller?! Vi satt och snackade och jag & Nadja skickade massa roliga o störda msn-ikoner till varandra och satt och asgarvade! Hur som helst så hade vi roligt som vanligt, men de lämnar mig här med plugg upp till hakan. (Okej jag överdriver.. Har bara den där Platon-grejen, men fysatan vad jag hatar den)

Dessutom lärde jag mig Skype idag! Dagens garv va Jenny...:

Hahhahahahahha, "okej" hahahah!!!

Ahja, nu ska jag plugga. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0