awesoooome :D

Dehär är inte en god morgon kan jag säga er. FYFAN va trött jag är. Igår kom jag hem halv 12 ungefär, och jag var helt SLUT i hela kroppen! Men de var verkligen skitkul att testa fäktning!! Träningen höll på i 2 timmar, och de var det svettigaste jag någonsin har gjort (och när jag kom hem så sa mamma att jag inte kunde duscha för de hängde kläder i duschen. Men jag tvingade upp henne så hon fick fixa de :P)!!! Vi tog iallafall några bilder i fäktningskläderna också, så jag har bevis ;) Efter vi var klara så drog vi till 7eleven för att köpa massa dricka, och de var då jag fann något som fick mig att sväva bland rosa moln resten av kvällen. Fanta. Wildberries. Är. Tillbaka... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


(De fanns dock inte inne, så de fick bli en lemon, men JAG HÅLLER ÖGONEN ÖPPNA!!!)

Jag har väntat på dethär i flera år. Jag har aldrig glömt min älskade favoritdricka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0