boring

Kände min tvungen att ta den här listan från Lidl's blogg av någon anledning :P

Vad blir ditt namn baklänges?
enifesoj
Vem betyder mycket för dig? mina vänner (va ju tvungen o ta samma svar som lidl :P)
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? inte ens över natten! de va när jag skulle kolla om jag hade gluten, o dom sövde mig o stack in in slang genom hela mitt kretslopp typ.
Platt eller lockigt hår? jag har rakt, men vill ha lååång fiiiin lockigt hår, haha! vem vill inte lixom?
Har en dröm gått i uppfyllelse? inte än. men nästa sommar är början på min dröm-planering (som just nu sträcker sig fram till 2014) hahaha!
Vad har du för startsida på internet? såndär där alla mina top 8 mest välbesökta sidor finns som länk :P jag använder google chrome så..
Vem ringde du senast? nadja
Tycker du att sengångare är söta? hahahah lite, haha
Har du haft vattkoppor? troligen
Har du någon gång testat karate? japp!!! i 1½-2 år!
Vilken mobilringsignal? rugrats remix"
Minimorötter eller pommes frites? POMMESSSSSSSS!!!!
Första sporten du gick på? första och sista riktiga sporten jag gick på på riktigt va handboll. annars har jag provar på ganska mycket olika grejer!
Vad längtar du mest till just nu? TÅGLUFFEN 2011!!!!!! <3
Hur gammal har du tänkt bli? jag tänker bli skiiiiiiitgammal, men jag tänker inte åldras på varken insida eller utsida.
När åt du senast en fiskbulle? på 90-talet skulle jag gissa
Vad drömde du inatt? minns inte :P
Vilken tv-serie är bäst? desperate housewives & ncis! :D
Kan du gå ner i spagat? noooooope 
Vad åt du senast idag ? har inte ätit något idag än.. ska precis hugga in i en fet kopp te!
Höga eller låga strumpor? låga typ? fast jag behöver höga!!
Röd, grön, blå eller gul mjölk? grön!!!!
Vad har du för färg på ditt påslakan? vit o blå
Vad ska du döpa dina barn till? jag har namn, men jag orkar inte komma på dom nu... för tidigt på morgonen.
Sommar eller snö? sommar o sol (h)
Är du mörkrädd? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :o
Tänt eller släckt när du ska sova? släckt!
Vem kramade du senast? mamma kramade mig (men jag kramades inte tillbaka).. OH SNAP :o
Kan du ditt mobilnummer utantill? jaaa, fast.. ah oftast!
Har du tråkigt? ja. 
Sjunger du i duschen ? bara om mamma inte är hemma!
Vilken färg har din jacka? ooooh, jag har alla möjliga färger på mina jackor <3<3
Vad ska du göra nu? dricka mitt te och komma på om jag ska gå till skolan eller inte


I slutet av sommarlovet imiterade jag och Salami en sån där jättegay photoshoot.
Som vi skrattade, hahahah! (snygga strumpor eeeey?)


Detta är mer min stil, haha!! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0