CRYYY!!

Här är två musikvideos som jag gråter när jag ser (och lyssnar) på



Så himla sorglig. Och killen är så jävla söt, och asså omg. Jag dör när han dör. CRYY!



Dehär är cry-musikvideo nummer ett. De räcker att jag bara lyssnar på låten för att börja böla, och i kombination med videon så sitter jag och hulkar som en jävla jag vet inte vad! Speciellt gamla gubben :( Shit då, tårar i ögonen nu asså... CRYYYYY!!

When september ends är lite i samma stuk som "Thinking of you" och den får jag oxå tårar i ögonen. Sen finns de självklart flera, crybaby som man är.. hehe. Men dessa är top 2 iallafall. Fifan :'(


Tillägg:
Även denna video får mig att gråta!.. Kanske lite konstigt tycker ni, men jag tycker så himla synd om sötisen som verkligen inte kan få till det!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

fina låtar!

2010-08-31 @ 09:08:02
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0