don't wanna say goodbye

Igår såg jag på valvakan (som vilken annan engagerad samhällskunskaps-elev som helst) (känner mig typ sjuuukt duktig haha), då såg det ut såhär. Mest för att jag va förvirrad.. Socialdemokraterna? Alliansen? Vem vann egentligen?! Vem fan blir stadsminister?! HUR I HELVETE KOM SD IN I RIKSDAGEN?!.. Ja, de va många frågor.
(Klippte bort min mun för den va för extrem för en sånhär finkänslig och totalt oläst blogg) (va glada att jag inte klippte bort hela fejjan)!


Sen när jag gick till ICA idag så märkte jag till min förtvivlan att dessa mumsbitar var helt slut. Och inga nya kommer in heller. Däremot lyckades jag finna 2 sista älsklingar, så jag fick avnjuta dem en sista gång </3 Detta är heartbreak på hög nivå alltså. Nu måste jag dra till Willy's i Märsta centrum o ladda upp ett enormt lager. Shit asså. Shitshitshit.

Idag var alltså en mörk dag, både för svensk politik och mitt sockerbegär på skolluncherna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0