FÄKTNING!

I fleeera år har jag velat prova på fäktning! O så imorse så frågade Jenny mig ba "Vill du följa med o prova fäktning ikväll?". "öööööööööh, JA?!?!?!" typ haha. Ska bli superkul och jag är så jävla taggad!!! Så först ska jag äta lite middag, sen drar jag, Jenny, Hanna och Nadja in till stan och går på fäktning! Så spontant, så kul! Hahah i love it!!


(spana in asset på snubben till vänster, haha!)


Sen så kom jag på att jag inte har visat piratbilderna på oss från i torsdags heller, så de blir en liten bildbomb nudå! :D (de va typ pirat-svärden som gav Jenny fäktningsidén, så de gillas!) (y)





Först äre jag och Nadja, sen jag Nadja och Jenny, sen jag Nadja Jenny och Hanna :D
Nu ska jag plocka ihop min tvätt för mamma tjatar... PUSSEY :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0