FULLSPÄCKAT

Shit, idag har varit grej på grej på grej. Har inte haft en lugn stund känns de som! Eller jo några stycken kanske, men jag har varit så sjukt sysselsatt hela dagen. Orkar inte skriva allt, o ni orkar inte läsa allt, så jag kör en liten resumé (?)

.. Skola, Evelina, kista, piratsvärd, bh, rosersberg, morbror (-.-'), hem, äta, idol, duscha, prova piratkläder, sminka mig och skriva detta inlägg i bloggen. NU vet ni allt jag har gjort idag.

Är iallafall SKITTAGGAD på att vara pirat imorn!! Haha! Hoppas alla andra oxå är ordentligt utklädda, så jag inte är den enda, heheh! ;) UNTZ UNTZ LIXOMMMM!



Nu ska jag fortsätta pirat-posea framför spegeln, tja på er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0