goda baktankarrrrrrr! (a)

Imorse ringde klockan kl 6. Jag ba "näe, vill inte ha franska o sen en fet håltimme!!", så jag somnade om. Nu är jag uppe o ska snart dra till skolan för att ha en enda lektion!!!!! (eftersom jag inte kan va med på gympan.. för sjuk!). MEN jag måste bara säga att jag hade en god tanke med att skolka från franskan idag. Ingen person blir frisk av att stressa runt och få för lite sömn! Jag tänker bara på klassens bästa, eftersom det är teoretiska spelen imorn! (Dessutom är min piratoutfit så bäst att det vore elakt av mig att inte komma på spelen, och lyfta min klass' snitt-snygghet en aning!) (<-- skämt o sido)
(........fast jag är en sjukt snygg pirat..!)

AJA nu räcker det med paranteser.
Nu ska jag dricka mitt te, kleta mascara o springa ut till bussen! HARE! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0