HTC Wildfire

Gårdagen va random. Sov, åkte till skolan, hade svenska o redovisade om hur blattar pratar, sen hade vi lååång håltimme. Då drog jag, Jenny och Hanna in till stan för jag ville kolla på mobiler. Vi gick runt i lite olika expert och phone house osv, och sen kom vi till elgiganten. Typ 5 minuter struttade jag ut 3000:- fattigare och en HTC Wildfire rikare!


Hittills verkar den helt superb! Bra impuls-köp asså! + jag ska fixa Spotify Premium idag! :D

Idag har jag sovmorgon, så jag sitter fortfarande i sängen! Fast om 6 minuter ska jag hoppa in i duschen. Ikväll blire tjejkväll hemma hos Hanna med henne, Jenny och Nadja! :D

Ha de fint, pussarrrrr <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej! jag undrar om du fortfarande tycker htc wildfire är bra?

2010-09-21 @ 00:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0