kinamat och tattoos

Igår skulle jag varit med Salem, Freddieboy och Antwan, men sen blev de massa strul, så de slutade mer att jag och Salem blev alone. Men de är inte fy skam de heller, haha! Vi såg på någon dålig (otecknad) disneyfilm, sen gick vi till stationen och köpte massa kinamat! Ta 3 betala för 2, så vi tog en varsin varmrätt och delade på en sushi :D Sen satt vi i hennes kök och åt med tända ljus och lugna favoriter på radion, hahaha! Har man ingen pojkvän får man göra de bästa av situationen lixom! (Hahahah, okej de låter jätteläbbigt, men jag och Salem är bara wierda). Iallafall, efter maten så kollade vi på Bad Boys på tv, ritade tattueringar på varandra med kajal och sen såg vi på Epic Movie tills jag typ somnade.


Orginalet och Salem's försök att återskapa den. Jag tycker de blev ganska grymt! Haha!


Jag improviserade ihop en hel sleeve på henne :D

Nu är jag iallafall uppgången (?) och nyduschad, och den här dagen kommer bestå av plugg, plugg, plugg, se på idolavsinitten som jag har missat, plugg, plugg, äta pizza, plugg, (spela the sims om jag har tid! Hoppazzzzzz!!), plugg, plugg. Typ. Det är mycke skolarbete på G nu asså. Historia tills förra veckan (:$), religion tills imorn, engelska tills torsdag, svenskaprov på torsdag, KIH tills på fredag. Plus att de är skolfoto på torsdag. Och min bror fyller år på torsdag. Shiat asså, de va mer än jag trodde... 

Ahja, nu ska jag väl börja plugga då... :(
Pussey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0