madre ♥

Mamma - Den där låten med Darin är så himla fin!!
Jag - Du menar "Darin – You're Out Of My Life"?
Mamma - Jaaa! Den ha så fin text också!
Jag - Mamma.. Du kan inte engelska. Vad betyder "You're out of my life" då?
Mamma - Jamen de betyder väl ungefär "Du är kärleken i mitt liv"?
Jag - ...............Mamma. Det betyder typ "Du är ute ur mitt liv"..
Mamma - Jaha ............


Hahahah, världens bästa bild på mig och mamma. Detta är på planet mot London.
"Näfy, jag är så flygrädd, jag kommer absolut inte kunna sova på planet!!!" sa hon någon timme innan bilden togs.. Ni ser sjävla hur de gick ;)

Kommentarer
Postat av: Sannie

Vill du läsa något som sticker ut i mängden?

Om 1 Månad sticker jag till Zimbabwe i Afrika som volontär. Projektet heter Lion breeding, så i 1½ Månad kommer jag att ta hand om lejonungar :D

2010-09-03 @ 08:57:19
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0