pluggggggggarN^

Idag gick jag upp klockan 08.47 för att förbereda mig inför att plugga massor med Nadja, Jenny o Mickis idag. HUR ambitiöst? Plugga hela dagen + gå upp jättetidigt för att för-plugga inför plugget?! Haha!

Nu sitter jag o läser lite o Queen Elizabeth 1 of England, + väntar på maten i ugnen. Igår åt jag bara en liten marabou och lite lösgodis. På hela dagen. Sent inatt trodde jag att jag skulle börja gråta för de gjorde så ont i magen och jag bara satt och skakade :s Tips; ÄT MAT. Äta bör man, annars dör man, o whatever. Så nu ska jag snart äta iallafall. Det blir kyckling, hamburgare med bröd och pommes. Mycke mycke mycke. MMmMMMMmMmMM va gott de ska bliiiiiiii!

Aja, nu måse jag skynda lite, för jag ska iväg snaaart! PUSSO! ♥

Kommentarer
Postat av: NADJA

du borde fan ta o äta ordentligt kvinna ! :O

2010-09-09 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0