randoms

Men tjo, igår va ju den rätta dagen att vara sjuk! ......NOT

1. Schoolsoft började fungera = Jag fick massa frånvaro.
2. Vi har fått en ny tjej i klassen. När jag kom in i klassrummet idag hade jag ingen aning!

Aja, men idag hade vi iallafall matteprov i matte b, och de gick förmodligen asbra! (y) Sen så fick jag ju träffa nya tjejen, Hanna, idag istället då! Hon verkar toppen ;)

Efter skolan drog jag till Carro och vinkade grattis till Nicole som fyllde 8 bast idag! Sen drog jag till bästa Salem och fick låna massa piratkläder av henne och hennes mama!
Nu ska jag sova. Pallar inte skriva. Saknar kebab. Pussey!

Kommentarer
Postat av: elidaaaaaaaaah

NY TJEJ?!

PIRATKLÄDER?!

LOVE YOUR HEADER!!!

2010-09-08 @ 00:27:56
Postat av: josse

1. hahaha de va så jag reagerade igår!!!!!!! haha

2. YES till teoretiskaspelen du vet! vi ska vara karribien = pirater! :D

3. TAAAAAACK :)

2010-09-08 @ 09:12:58
URL: http://tjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0