shulululuuu! ;D

HEJ MINA SMÅ ÄLSKLINGAAAAR!!!
Haha, jag har haft en bra dag asså! Helt random typ. Imorse hade jag en religionsredovisning, och sista lektionen när vi hade Buddhism-frågesport så vann jag och Hanna 50:- CASH! Hur awesome?!?! Efter skolan drog jag, Mickis, Nadja och Hanna till biblioteket för lite (med betoning på lite) plugg! Sen drog Mickis hem, och jag, Hanna och Nadja mötte upp Akane som är en japansk utbytesstudent som går i naturklassen! Hon förstod inte svenska och var si sådär på engelska, men de gick ändå väldigt bra att kommunicera! :) Vi färgade hennes hår, och under tiden vi höll på så hade jag ingen aning om vad fan jag höll på med haha!
Men resultatet blev jättebra, och de va kul att lära känna henne!! :D

När vi va klara med hårfärgningen + lite chillchill i hennes otrooooligt vackra hem så drog vi hem till Nadja för att plugga. Ah, fast de blev ju inge plugg då.. Istället satt vi i hennes enorma, helt underbara soffa, och Hanna imiterade wow-supportrar och stönade till folk på msn, haha! Och vi såg på Room Raiders, och jag och Nadja blev kära i en ginger, haha tänka sig! Jag troron har smittat mig lite med sin ginger-kåthet alltså!
Jag börjar se saker jag inte såg förr.. Hahaha! ;D


Ganska ful och lite halvgammal bild. Fast äh, de duger! Bättre än ingen :P
Det är iallafall jag och Hanna när vi var o fäktades! :)

Nu ska jag äta (OMFG so hungryyyy), och sen pluggaaaaa sönder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0