skolfoto


Tja bloggis. Idag har vi hart skolfoto. Blööööh. Fast dagen har varit ganska chill. Eller iaf håltimmen. Först gick vi till centrum och sen pluggade vi lite. Sen va de skolfoto, efter det gick vi och åt, sen drog vi till Espresso house där jag och Jenny satt ett bra tag o snackade. När vi kom tillbaka till skolan så stötte jag på Stefano så jag satt o snackade ganska länge med honom (y).  Efter det började den här lektionen (samhäll) och jag gör absolut ingenting. Jag har för mycket huvudverk för att koncentrera mig. Har typ haft kronisk huvudverk i en vecka nu :P

Sen ikväll ska jag till min brushaaa som fyller 23år idag. GRATTIZZZ typ.
Ska dra nu. Pussheeeeeeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0