skumma framtidsdrömmar

Jag har kommit på en sak som jag vill göra innan jag dör!! Skitskumt, jag vet, men asså ändå! När jag har körkort och grejer, så när någon gör slut med mig så vill jag ta min bil, köra till en jätteavlägsen plats och sätta på denhär låten på högsta volym, och sjunga med för full hals samtidigt som jag bölar som fan! Haha, asså jag vet.... Men de ser så befriande härligt ut när dom gör så i filmer! Så ska man helst ha en ford mustang 67a som är lite småsliten. Och spöregn är ett måste.

Ååh, vore de inte superhärligt på något konstigt sätt?!


Denhär bilen är den ultimata köra-till-avlägsen-plats-efter-ett-skitjobbigt-breakup-och-skriksjunga-sorgliga-låtar-i-regnet-bilen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0