SQL!

Idag är det torsdag, vilket innebär att jag börjar skolan kl 08.00 och slutar kl 16.50. Det är allt annat än kul. Fast ah, denhär dagen har varit jävligt bra under omständigheterna!

Först hade vi 3 lektioner, sen skitlång lunch (2½timmar om jag inte minns fel), och då va jag med Jenny & Nadja! Vi spelade kort, åt lunch (som var häpnandsväckande god idag! Thaikykling med ris (y)), sen gick vi till ICA och köpte vindruvor för 10:-/låda :o
När vi kom tillbaka till skolan så lyssnade vi musik, snackade med NV och NTI pojkar, kastade vindruvor på killarna med mera. Sen hade vi 2 lektioner till.

Sista lektionen var min första franska i 2an --> första lektionen med nya läraren Dag. Jag fick en chock när han kom in och började snacka på franska. Jag måste fan börja bli duktig nu, om jag någonsin ska kunna bosätta mig nere i Frankrike!

När jag kom hem hade mamma fixat en fet middag (vilket jag inte är van vid. Brukar laga min mat själv eftersom mamma jobbar nästan varje eftermiddag/kväll), så de va Lyx med stort L! Hon har även bakat en äppelkaka som står i köket o väntar på mig, samt städat lite i mitt rum. Ibland är hon bra söt den där Ingela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0