Tågluffen - London (?)

Om (pah, who am i kidding! "om".. näe, snarare "när") vi har vägarna förbi London när vi drar på tågluff nästa sommar  så finns det vissa saker jag vill göra!

Här kommer en lista:


Jag vill gå över Abbey Road. Och självklart föreviga det på kort.


I will succeed. Jag vill få en hatt-gubbe att garva. Eller nått!


Jag vill sjunga "London Bridge" av Fergie framför The London Bridge.


Jag vill stå vid en Waterloo-skyllt och sjunga "Waterloo" med ABBA!


Jag vill stå i ett phonebooth och sjunga "London calling" med The Clash!

(Mycket sång de blir, haha! Självfallet är det en måste att filma alla dessa uppträdanden!)


Jag vill pussa någon i London eye, hehehehe ;)


Jag vill köpa någonting inne på Harrods! (Bild på mig från i juni i år)


Jag vill shoppa mig fattig inne på Primark!!

London är awesome, och jag vill heeemst gärna tillbaka dit så fort som möjligt (även om jag var där i sommras). Underbart ställe, och jag vill göra allt jag inte hann (eller inte kunde göra pga mamma) senast! Vore skitkul att åka förbi där en sväng nästa sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0