Tågluffen - Rom (?)

Jag sitter och taggar stenhårt inför tågluffen! Om vi hamnar i Rom (vilket står jävligt högt i pioritering, så de gör vi förmodligen), så finns det vissa grejer jag vill göra.

Här kommer i lista:


Jag vill fightas (och vinna) i Colosseum!


Jag vill KUBBA upp för hela Spanska trappan!


Jag vill kasta i och ta upp ett mynt från Fontana di Trevi.


Jag vill flasha boobsen och/eller läsa högt ut "Änglar och demoner" i Sankt Peterskyrkan.


Jag vill rita en teckning och ta en Michelangelo-bild i det Sixtiniska kapellet.


Jag vill äta en äkta italiensk pizza. Tål inte - bryr mig inte.


Jag vill ha på mig en hemmagjord Påve-hatt i centrala Rom någonstans.
(...Eller blir dom kanske jättebestötta då?)

Rom är iallafall en plats jag jättegärna åker till nästa år. Men vi får se hur de blir helt enkelt, men jag hoppas verkligen att vi tar oss dit på något vis iallafall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0