teoretiska spelen!

Shit vilken dag alltså! It was awesome! :D

Både SP och NV hade verkligen sattsat på pirat-looken, och jag tycker de flesta va grymma! Jag hade bara två grenar; dragkamp och styltstafett. Mitt lag förlorade båda gångerna, haha! Fast de gjorde ingenting ;) Jag hängde iallafall men Nadja, Jenny (hahah, jag råkade skriva Janne först) och Hanna! De va najsnajs och vi tog massa bilder också, så jag kommer förmodligen ladda upp några stycken här så fort de kommer upp på FB! Så stötte jag på Salemo några gånger, vilket alltid är lika trevligt ♥!





Efter vi var klara på stadion så drog jag, Jenny, Hanna och Nadja till 7eleven och köpte fika, sen gick vi och satte oss vid trekronor-huset och fikade och pratade :)

DESSUTOM är detta en stor dag för min blogg! Jag har nämligen fått världens första
IRL-komplimang för den ;) Så shout out till Emelie i NV som tydligen tycker om min blogg! KUL! :D

PUSSEY! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0