thumbs up

Ååååååååh jag har inte vaknat såhär sent på flera veckor! Vaknade klockan 13! Så himla skönt att sova ut! Idag har jag iiiinga planer, så jag ska nog ta tag i lite plugg och dra till Carro lite senare! De va så jävla najs, för jag trodde jag hade läxa i svenska, engelska och koih tills nästa vecka, men tydligen är det bara svenskan som måste vara klar då, och den är jag och min grupp redan i stort sätt klara med redan! Men jag ska försöka få lite engelska gjort, för de är typ en jättedryg uppgift. I veckan måste jag ta tag i mitt liv och börja plugga lite på biblioteket igen, för de gjorde jag förra året och de funkade skitbra för mig! Aja, nu ska jag skriva lite engelska så jag får mvg :O:O:O


JAGÄRGLADIDAG!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0