tjejkväll i ett spökhus i viby

Vi tog lite bilder igår, men dom är inte upplagda på facebook osv än,
så ni får nöja er på en lite äldre bild på mina people :)



Igår hade jag jättekul! Jag va med tjejerna på bilden, och vi va hemma hos Hanna i Viby! Hon bor i ett spökhus.... så jag va skiträdd, haha! Vi såg på en skräckfilm också, jag minns inte vad den heter, men Kristen Bell va huvudrollen och Damon från Vampire Diaries va med! Den va ganska dålig, men satan va rädd man blev!" Speciellt eftersom vi var i ett spökhus, och satt brevid ett enormt fönster med massa mörker utanför :P! Innan filmen fixade vi massa tacos (den typiska tjejkvällsmaten nummer 1), och de va aaaasgott! Speciellt Nadjas guacamole, den va himmelsk! Sen såg vi som sagt på filmen och åt masssssa godis. Sen drog Nadja, men jag och Jenny stannade kvar och såg lite på Vampire Diaries (bara för Hanna blev så jävla tänd på Damon i skräckfilmen, haha). Sen va jag tvungen att åka hem efter ett tag, medans Jenny stannade kvar och sov i spökhuset (fattar inte hur hon vågade?!). Jag och Jenny va typ skiträdda för spökena och satt med jämna mellanrum och sa saker som "Snälla spöka inte, ni är säker ascoola, men snälla skräm oss inte" hahaha, låter skitlöjligt såhär i efterhand, men stämningen va läääääskig under och efter filmen, så döm oss inte. 

Dagens asgarv: Hannas 2 hundar sprang runt under matbordet;
Jenny - Jag tror någonting slickade på min fot.. :P
Jag - ...De va jag
Hahhahhaa, asså jag måste sluta garva åt mig själv xD

Men aja. Idag var de tänkt att jag, Salem och Freddie (och Antwan?!) skulle gå på chokladfestival, tills jag upptäckte att jag hade tagit fel på datumet, o de är en hel månad kvar..! Fast aja, de är väl bara o hitta på något annat! Haha :)

PUSS DÅ!

Kommentarer
Postat av: NADJA

MIHIHIHI :D <3

2010-09-18 @ 14:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0