(y)

Idag va en lååååååååång dag. Shiat. Själva skoldagen va chill, sen efter skolan drog jag och Jenny till biblioteket där vi stötte på Nadja,som tydligen väntade på oss utan att vi visste om det? De va också fett chill, och vi va asduktiga och satt där från halv tre till kvart över sex :O !! Och så på ICA va de en surkärring och en bitchbrud som skällde lite på oss i kön (av ingen anledning alls :S) vid två separata tillfällen. Och på biblioteket sa vi till en kille, som ställde ett enorm fönster på vid gavel så man frös halvt ihjäl. Då skällde han lite tillbaka. De löste sig iallafall, även om han senare öppnade fönstret igen, så vi fick gå tillbaka och säga till igen, hah :P


Söta Nadja va glad som vanligt, fast hon va ganska jättesjuk! :)<3


Jag höll självklart på att ful-spexa mig som vanligt.. lol.


Sen när vi begav oss hem så stannade tåget i Norrviken och stog stilla där i cirkus 20 minuter. Mindre kul, fast jag och Jenny roade oss med att låtsas gråta (på ett fullproppat tåg), haha! Jenny va grrrrrrym på att låtsas gråta, hahah, helt otroligt asså.
När jag kom hem ställde jag mig och lagade mat och såg sen på idol !!! :D

Nu ska jag försöka plugga i en timme eller så,  sen zZzZZzZova i min sköna ZzZzzäääng <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0