yummie yummie yummie i've got love in my tummy

Igår fyllde min bror Tomas som sagt 23år, så på kvällen befann jag mig hos honom. Han hade bakat massor (och gulle hade gjort en glutenfri version av allt, bara för att jag kom!!) och det var jättegott! He's got talent. Han borde kanske satsat på att bli bagare istället för bilmekaniker..? o.O
Men iallafall, eftersom jag är ensamt gluten-barn så fick jag ta med mig hur mycket fika jag ville hem! Så det blev en stooor bit klasskaka, en bit äppelpaj (brukar inte gilla äppelpaj så mycket som jag gillade denna..! Helt galet god!!) och två hemmagjorda biskvier! Så nu har jag mellis så det räcker och blir över!

Idag efter skolan så har jag absolut inga planer. Förutom att äta fika och plugga KuHi. Jävla skit. Så himla tråkigt! Dessutom är inte mamma hemma, så jag har världens möjligheter, men har jag tid? Nej. Varför? Fucking Carl-läxa. De blir fan läskigt att sova ensam också :( + jag måste komma ihåg att göra någonting åt mitt huvud. Jag har nämligen haft kronisk huvudvärk i snart en hel vecka. Mindre roligt.

Ahja, nu ska jag plugga lite innan jag börjar göra mig i ordning.
Har ju lång sovmorgon idag ;) PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0