aj min häl!

Cho katt. Idag har varit jädra najs. Picknick i solen i flera timmar med vänner. Gryyymt, nu är picknicksommarn invigd! Picknick är det bästabästabästa!! När jag kom hem så var jag helt död i huvudet, tror jag fick mig en liten släng av solsting, haha! Inte van vid solen än jö! När mörkret föll ville min syster ha promenadsällskap. Det var himla trevligt. På väg hemmåt så utropade hon "AJ, min häl!!" (skavsår eller något). Det slog mig genast hur mycket det lät som om hon skrek "I'm in hell!". Fick en liten chock, för jag trodde först att det var de hon sa! Så det hade vi lite kul åt, och sen sa hon "Nu har du en bra rubrik till ett blogginlägg, hem och skriv blogg nu med detsamma!". Så this is for you Lajnen! :)


Ljuva vår! (Bild från Edsbergsparken där vi höll till idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0