jag e kvinna

.. bara så att ni vet det liksom. Nejmen idag har jag faktiskt lagat mat, städat och sytt. Hur galet eftertraktad hade jag vart på 1600-talet!?!?!!? 

Först gjorde jag våfflor till Madre (hur kommer det sig att jag lagar mat till henne oftare än hon gör till mig?), sedan städat och rensat i två av mina tre hyllor. Hittade en helt UNDERBAR bok. Alltså den är verkligen så fin. Det var farmors från hennes barndom, innan hon var gift och fortfarande hette "Holmkvist" i efternamn. År 1938 är den ifrån och då kostade den 2kr. "Eftertryck förbjudes!" står det i den, vilket betyder att boken bara är tryckt i en enda upplaga. Åh vad speciel jag känner mig, haha! Kär i den är jag. Sedan satte jag mig iallafall och sydde i två knappar som lossnat från en av mina koftor! 

Strax ska jag till Miss Salami och se DHW. Pusseeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0