otaggad much?

Jag har suttit och väntat i skolan i nästan 2½ timme nu. Väntat på att få åka iväg till jobbet och jobba för en sista gång! Usch vad jag är otaggad. Inge kul att vänta heller. Igår väntade jag hela dagen. Först på en person, och sedan på en annan, men det blev ingenting av någonting. Funderar nästan på att skolka från jobbet, men det är ju sista dagen.. Sista gången EVER som jag jobbar på McDonalds. I hope. Har någon ett nytt jobberbjudande till mig tackar jag ja till i stort sätt vad som hellst? Eller om någon vill komma och kidnappa mig till ett soligt land så vore det också okej. Eller om någon springer in på donkish och knivhugger mig lite i armen eller så, så skulle det också funka! 

Heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0