PÅÅÅÅÅÅÅÅSK

Idag har jag målat om mitt rum. Eller inte bara jag, utan även Salem, Madre och Maths (hade dött utan dem)! Mitt rum gick från ljusblått (typ isig och jättekall färg) till vitt! Lite tråkigt kan tyckas, men nejdå. Anledningen att jag ville ha vitt är för att jag vill ha galna tavlor och andra saker på väggarna som inte riktigt passar med blått. Dessutom känner jag att jag har större frihet att ändra detaljer nu. Så det känns braaa. Förutom väggarna har jag dock inte ändrat alls på rummet än, hehe. Ska fixa upp tavlor, LP-skivor och en lila "gitarr" på väggarna snart, samt ränsa en del i hyllor, men möblerna och möbleringen är jag nöjd med som det var. Det blir så sjukt bra detta. 

Annars har jag varit på påskmiddag i Sigtuna idag. Och jag fick ett påskägg av Madre!
Finn felet: 

(Längst till vänster i ägget ligger ett tomt godispapper). Så typiskt Madre haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0