peepz

Jag ska börja vara mer tacksam från och med nu. Typ inte tacksam mot folk, utan tacksam för folk (och annat med såklart)! Sure, jag kvävs under min hög av plugg, men det finns så mycket som gör att jag lyckas klara av det ändå. Underbara vänner, familj, klasskompisar, lärare. Älskade fina människor i mitt liv! Haha. Men ja, mitt folk är bäst!! 

På tal om folk, på fredag ska jag (+ 5 andra) hem till Jenny och fixa och trixa! Ska bli SSSSÅ trevligt och roligt! Jag och Jenny och också planerat lite sneaky hemligheter, så därför kan jag inte skriva mycket om det, vill inte spoila surpricen!! Men det blir jättenajs. Umgänge <3 

Nu ska jag skriva ett svenska-b-nationella-prov-tal! Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0