svårtoppat

Gårdagen var så rätt! Började med skolan och svenska nationella. Jag var så nervös att jag trodde jag skulle pissa på mig, men det gick tydligen bra (eftersom jag fick MVG-. Förlåt, men var bara tvungen att klämma in lite skryt. Är bara så glad!!). Efter skolan hyrde jag film med Nadja, Jenny och Krisse, sen shoppade jag loss på ICA med Jenny. Sedan drog jag hem och packade, och sedan till Jenny, där hon Bella och Niclas väntade! Sedan kom även Nadja och Krisse. Vi åt först "förrätt" (ostbricka med kex, haha), sedan ställde vi oss och lagade fajitas! Det blev riktigt gott, och vi hade jättetrevligt!! Sedan satte vi oss och såg på film, då jag och Jenny gick och hämtade våran överraskningstårta till Nadja (hon hade nämligen namnsdag, haha). Den var så jäääädra GO', fast vi failade så mycket när vi gjorde den i torsdags (den tog 5 timmar för oss att göra, fast det stod 1 timme i receptet..). Sedan drog Bella och Niclas hem, och vi som var kvar satt och pratade ett tag och drog sedan igång en ny film! När den var slut var vi så trötta att vi gick upp och la oss direkt. Vi sov tills klockan blev nästan 10, och gjorde då en fet frukost (förmodligen den grymmaste frukosten jag nogonsin ätit). Sjukt lyckad dag, kväll, natt och morgon. Gillar't!









Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0