dagens

bror - den bilen var omöjlig att köra!
papi - du är bara en kärring!
bror - nej men bromsen var ju skitkonstig
papi - det var för din klänning som fastnade i den
Bror - Den bilen var ju omöjlig att köra!
Far - Du är bara en kärring!
Bror - Nej men bromsen var ju skitkonstig
Far - Det var för att din klänning fastnade i den

D-A-G-E-N-S. Så kul!!
Dock beror det nog främst på att jag drack kaffe just då. Tror jag är lite känslig för kaffe..!

Några minuter efter jag äntligen slutade skratta så fick jag återfall igen. Det var typ gevalia-effekt. Ni vet, den där reklamen när någon säger ett skämt, och alla börjar skratta utom en. Sen tar den personen en klunk av sitt kaffe, och DÅ fattar han skämtet och börjar skratta jättemycket! Men jaja, bye now! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0