poledance och kaozzz

Igår var jag på poledance! Det var s å h i m l a k u l s å d e t i n t e ä r s a n t! Dessvärre kostar det typ 3 gånger så mycket som SATS gör i månaden, och jag tycker ju att SATS är svindyrt så.. Näe. Kanske i höst, när jag inte har någon tågluff att spara pengar till!! Jag var med så himla najs tjejer också! Nadja, Jenny, Cynthia, Salem och Elisabeth. Så bra kväll! Fast när vi kom dit så gick vi till fel dörr. Vi stog där i snöstormen och bankade och skrek på dörren. Tills vi insåg att det var dörren brevid vi skulle till, haha!

Eftersom blogg.se och youtube.com tydligen är ovänner (WHY GOD, WHYY!?), så kan jag inte lägga upp det som vi filmade så att ni kan se det direkt här på bloggen. Däremot kan jag länka; tryck här och här om ni vill se oss kråma oss mot strippstänger! Från vänster ser man Cynthia, sen Nadja och sist jag längst till höger :)

Idag är det snökaos i hela stockholmsområdet och skolan är därför stängd! FÖR härligt!! Jag hade tänkt göra rulltårta för att fira. Hoppas bara vi har alla ingredienser, för att gå ut och handla är det sista jag gör i det här vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0