smygfotat

Jag bläddrade igenom lite av mina bilder och upptäckte hur mycket jag har smygfotat! Vad läskigt egentligen? Haha. Aja, här är några av mina smygfotningar!!


-Kvinnan till vänster satt och tokluktade på tidningen, upp och ner, fram och tillbaka, sida efter sida!! Var ju bara tvungen att dokumentera detta!!
-Killen sov roligt, haha!


-Syns inte så bra, men gubben på bilden hade endast en sko på sig. Underligt..
-Bästa smygfotot ever! Mamma innan vi lyfte "Jag kommer aldrig kunna sova på flyget!!". Well, tydligen så kunde hon det..! 


- Gratman!!
- M kastade mitt pappersflygplan så det fastnade på en kvinnas påse. Grymt gjort!!


- Kvinna på tåget för ungefär 2 dagar sedan som läste tidningen UPP OCH NER?
- Färskaste bilden; tagen för bara någon timme sedan. Ascool gubbe på tåget satt och spelade gitarr. Han var g r y m!

Borde jag satsa på att bli paparazzi eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0