competition

Det pågår en tävling mellan alla McDonalds restauranger i Sverige där de skickar ut 2 "hemliga" personer i månaden för att se hur bra & fräsch maten är, hur kall drickan är, hur trevliga personalen är, hur rent & fint det är i lokalen etc. I fredags när jag jobbade fick vi en misstänkt "domare". Jag var ute i matsalen då, och var extra trevlig och hjälpsam mot den här personen (tog bricka, önskade trevlig helg etc. etc.), och så fick jag nyss ett sms från min chef att vi fick det bästa betyget som man kan få av den här personen! Fasen vad grymt! Jag tänker ta åt mig en del av äran. NAJS!!

Förövrigt så var jag på Arlanda idag, och gick igenom deras McDonalds. Fy. Vad. Äckligt. Alltså jag blev typ sur på personalen. Jag ville nästan fixa det själv. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0