G A L E N L Ö R D A G

Halloj världen.
Nu tänker jag skriva om gårdagen. Lördagen den 8/1-11.

Började med att jag gick upp typ 9, bara för jag skulle jobba. På jobbet hade jag den galnaste arbetsdagen hittills. Två gånger kom de en kille och beställde 10 cheese, annars var det hyfsat lugnt. Tills det kom in ett helt jävla lagsports-lag från Finland och ba "Hej. 18 big mac menyer tack". FML. När det var över kom de fram en kille (som såg ganska bra ut dessutom) och ville ha en jädra glass med topping. Jag har aldrig gjort en förut, men jag tänkte att nån gång måste ju vara den första! Det. gick. illa. Asså det var chokladsås överallt. Jag överdriver inte. Det va everywhere! Jag fick panik och började ursäkta mig och ba "Oj, det rinner lite här. Nä okej de rinner mycket, oh herregud, förlåt, omg, chokladsås överallt, shit asså, förlåt, jag ber om ursäkt, vänta lite, omg" etc. Sen fick jag springa och tvätta bort all chokladsås från händerna och diverse andra ställen, medans Emelie gjorde glassen. Hahah, så pinsamt men asså fyfan va roligt de va xD 

När jag slutade tog jag tåget, och jag är 90% säker på att de var Robert Wells som satt i min vagn! Sen drog jag direkt till Anders för att se på Sagan om ringen-trilogin, och på bussen dit satt självaste Gratman (love Gratman!!). När jag kom fram så gjorde vi pizza och satte sen igång vårat feta maraton! Så v a c k r a filmer! WOW. Jag vill ha! Typ hela filmerna satt jag och upprepade "Oh va fin!! Jag vill ha..", om allt möhjligt; hus, tiaror, Orlando Bloom, vapen, aaaallt!

När vi var i mitten/slutet av andra filmen fick jag ett telefonsamtal, och va tvungen att springa ut på fyllejakt genom halva Märsta. Jag hade snö överallt, jag blev sjukt pissed of, jag mötte en unicorn,  jag garvade åt en bula (asså hahahaha!), jag hade panik. Det var g a l e t. Sen drog jag och Unicorn hem till Anders och såg klart filmen. Sen fick vi skjuts hem till mig klockan 2 och zZzov. 

Alltså ärligt en hel flippad kväll. Inte alls så som jag förväntade mig att den skulle bli.
Nu ska jag plugga massamassa, pussies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0