i love tickets

I tisdags var jag i Romme med större delen av min skola. Det var skitkul. Jag testade snowboard, men det gick inge bra, så jag böt till skidor sen. Nog om det nu.

Igår satt jag och chattade lite, och såg en bild på en minigris helt på random, så jag blev flipp och skrev att jag såg en minigris och hur söt den var osv (haha). Sen skulle jag ut och fika med Salem. När vi kommer fram är fiket stängt. Kul. Så vi gick in på Willys för att vänta på bussen, och där i en såndär tuggummiautomat ser jag det. Minigrisar. Jag flippade och köpte en utan att tveka. Den är hur söt som helst och pryder nu min mobil, haha! Galen tillfällighet!



Jag och Salem drog iallafall till ett annat café, och väl där berättade hon att hon hade köpt en biljett till Foo Fighters på Stadion i juni. Jag åkte hem direkt och köpte en egen. Jag har varit så sjukt taggad på konsert sens jag var på Coldplay för 1½ år sedan, och Foo Fighters är ett av mina favoritband!! Den 22 juni äger det rum och jag går med Salem och hennes klasskompis Nina. S Å  S J U K T  T A G G A D!

Snart bokas också tågluffbiljetterna! UNTZ UNTZ!

Liver rullar på, och 2011 kommer att bli bäst.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0