note to self

I år "måste" jag..

..gå på fotbollsmatch 
..gå på ishockeymatch 
..hoppa bungeejump 
..åka snowboard 
..sova under bar himmel 
..åka mycket tåg (höhö)
..sjunga för någon (jag sjunger endast när jag är ensam, jävla fegis)
..färga håret någorlunda blont 
..ge någon en present, bara för att 
..köpa lila converse 
..äta franska macaroons 
..prata med dialekt en hel dag 
..hamna i slagsmål 
..skicka ett jättefint brev (sån där gammaldags)
..göra någonting olagligt 

Sådär, nu har jag lite att leva upp till och sysselsätta mig med i år. 
I look forward to it!
Första saken blir nog snowboard (med skolan i slutet av denna månad, wiiie!)

PS.
Facebook är bäst. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0