nyåret


Den sista dagen av 2010 påbörjades med en ansiktsmask och en lång dusch! (Snygg bild...) Kvinnan på tavlan i bakgrunden är min största rädsla. Jag tycker hon är SKITÄCKLIG!!


Drack lyxig varm choklad (för jag kunde inte äta, eftersom jag sparade mig inför middagen haha)


Jag drog in till stan och åt middag på Pizzahut med dehär brudarna! :D 


Jag åt revbensspjäll... Revbenspjäll är mitt liv! Fööööööööör gott! <3 


Efterrätten <3 


Åkte sen till Caroline och Anders. Det började med en Xider med hallon och melon smak - YUMMIE?! (Köpte den i Danmark i somras, haha! Det har varit hos pappa i flera månader) :P

Och sen har jag inga fler bilder. Men det var en mycket trevlig kväll!!

Igår så städade jag rummet och var med Salemo och chillade, såg på film och pratade. Dessutom smakade jag eritriansk mat och kaffe för första gången. HALLÅ!? Jag har känt henne i 10000 år, hon äter de 24/7 och jag har inte smakat förns nu? Fett gott iaf!!! :D
Jag kan inte föreställa mig ett bättre avslut på 2010 eller en bättre början av 2011!

Idag väntar SHOPPING! Asså jag har allvarlig talat inte handlat något till mig själv på nästan ett halvår. På riktigt. (Om man bortser från en topp + min nyårsklänning).
HUR GALET?! Det är faktiskt inte rätt.

Aja, puss&kram skumbanan! :*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej:) Vill du vara med i dagens blogg, kika in på min blogg isånnafall:D Ha en underbar dag!

2011-01-05 @ 15:35:42
URL: http://tequilarooose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0