Samwise Gamgee..

.. är den bästa, underbaraste, sötaste, gulligaste, modigaste och mest lojala person som jag någonsin sett. Oavsett man man snackar verklighet, film, text etc. Sam slår alla rekord. Åååååh vad jag tycker om honom! Han är min favorit karaktär av alla karaktärer i alla filmer jag sett. LOVE! Jag förstår inte att jag inte såg alla LOTR-filmer för 100 år sedan, men det är ingenting som kan hjälpas nu direkt. Nu har jag iallafall sett dem, och det är de som räknas! Jag älskar dom!



När han hoppade i vattnet för att följa med Frodo, fast han inte kunde simma eller någonting, då rann tårarna. En vän som är så lojal som Sam är mot Frodo går nog inte att hitta någonstans. Jag börjar nästan tvivla på mänskligheten när jag ser Sam. Det finns nog ingen människa som är tillräckligt god för att vara som honom. Åhhh!
Hahah, okej nu känner jag att jag kanske nästan överdriver. Men sjukt fin är han!!

Helt otroligt. Men nu får det vara nog om det! Godnatt :*

Kommentarer
Postat av: elida

I LOVE HIM!

2011-01-17 @ 00:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0