jag är sugen på sushi

Igår va så jävla chill! Jag jobbade mellan 11.00 och 14.00, och precis när jag skulle dra så såg jag Anders komma in på Donken. För att ge mig skjuts hem. I sin nya, sjukt fräscha bil. Awesome! När jag kom hem blev jag serverad massa mat, och var sen barnvakt i typ 2 timmar. Då kom Anders och hämtade mig och barnen så åkte vi hem till dom. Där fick jag mer mat. Najs. Efter det så spelade vi tetris på ps3 (måste bara tillägga att tetris är världens bästa spel ever, och melodin är så jävla klockren!!), sen såg vi på en film. Filmen va sjukt bra med tanke på att den handlade om animerade ugglor. Det låter värre än det är, hahah! Sen knuffade dom ner mig från balkongen och jag fick gå barfota hem. (Okejdå, det kanske dom inte gjorde. Jag fick skjuts. Same same).

Idag har jag bara gjort american pancakes och chillat. Ska försöka plugga lite snart.. Har inte pluggat på en evighet känns det som, så jävla skönt. Nu är de inte långt innan skolan börjar. Fan oxå. Jag vet redan 3 skolsaker som ska göras inom en jävla snar framtid. Aja. 

Imorgon ska jag förmodligen (förhoppningsvisbowla! Så jävla kul!! De va ganska exakt ett år sen jag gjorde det senast! Sen på lördag ska jag jobba, och direkt efter jobbet så drar jag hem till Pandi, för vi ska se... * trumvirvel* hela sagan om ringen-trilogin?! Hahah, sån jävla nördvarning på den, men det är fan dags att se dom nu :P

Orelevant tanke:
Folk som inte kan använda sig av kommatacken är så jävla störiga!!! Typ "hej josefine jag hörde att du har fått en ny pennvässare shit va kul grattis! vad gör du föresten vässar pennor som vanligt eller?"
Asså förstår vi vad jobbigt det är? Såhär ska det se ut; "hej josefine, jag hörde att du har fått en ny pennvässare, shit va kul, grattis! vad gör du föresten, vässar pennor som vanligt eller?" typ. Ni fattar. Så. Freaking. Störigt. 

Aya, kul liv. Nu ska jag gå och göra nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0