chill

De mest lättförtjänta pengarna jag fått:
1. Fick pengar för att koka kaffe och festa
2. Fick pengar för att INTE äta wasabi (haha?!)
3. Jobba på dagis - leka, ha vattenkrig och sluta betydligt tidigare än man ska
De mest lättförtjänta pengarna jag fått:
1. Fick 500kr för att inte äta wasabi (haha?!)
2. Fick 600kr för att koka kaffe och festa
3. Kommer få ca. 10000kr för att jobba på dagis i 3 veckor

1. Åt sushimiddag och tillslut var det bara en stor klump wasabi kvar. Någon sa "Jag slår vad om att du inte kan äta upp den!" varpå jag accepterade utmaningen på villkoret att jag skulle få 500kr. När de såg att jag seriöst tänkte göra det (hade brist på pengar, och man är ju ingen bangare?) så stoppade de mig och gav mig en femhundralapp iallafall. Gulle.
2. En kompis pojkväns föräldrar skulle ha en fet 40års fest, och jag blev erbjuden att "jobba" där. Jag hade jobbsällskap av en klasskompis och en till tjej i vår ålder. Allt vi gjorde var att ställa fram buffén, fylla på buffén och koka massor med kaffe. Vi fick ta för oss hur mycket mat och dricka som vi behagade. När det var klart (runt 20.00-20.30) var det fritt fram för oss tjejer + ett helt gäng andra ungdommar att dansa och allmänt festa. Jag hade så sjukt roligt, och det är helt sjukt att jag fick så mycket pengar för det lilla.
3. Leka, ha vattenkrig, läsa bockarna bruse 1000 gånger och bli hemskickat pågrund av barnbrist flera timmar innan man egentligen ska sluta! That's not to shabby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0