panamalidl

Idag träffade jag Elida. För första gången på ett år. I ettan i gymnasiet umgicks vi varenda dag, sen flyttade hon till Panama för ett distansår. Så jag var typ glad. Är fortfarande jätteglad. Jag skakade när hon var här haha, helt sjukt! Hon hade med sig Panama-gåvor också, en hatt (den är så grym att jag dör, kommer sitta som fastklistrad på mitt huvud resten av livet, inte minst på tågluffen!!!), några ringar och flera par örhängen! Och allt är så FINT! Och Elida är TILLBAKA, är så schappy right now!!



Fast samtidigt är jag ledsen, för Salem åker till Rom imorgon, och åker därifrån en timme innan jag landar där på måndag. KUL. Så jag har träffat henne för sista gången på cirkus en månad. Blä.

Meeeen jag ska vara positiv. Allt inför tågluffen verkar vara klart nu! Behöver bara köpa vätskeersättning och alcogel så är jag KLAR! Sen ska jag såklart packa, men i övrigt ska jag bara umgås, försöka få lite sol på mig och fira mig själv samt min syster! This is the good life!
4 dagar kvar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0