sommerloav

För första gången på någon månad har jag laddat över bilder från mobilen till datorn, och jag har varit med om en del intressantheter! Tänkte att det kan vara kul att dela med mig av lite bilder av hur mitt sommarlov sett ut hittills! :)


Den 17/6 köpte jag ju ny dator! Är svinnöjd med mitt köp (hittills, hehe)


Jobbade på dagis från den 20e juni tills igår (tre veckor)! Blir catchiiing i mitten av augusti!


Var på Foo Fighters 22 juni!!!!! Band of Horses och Biffy Clyro var förband, LISSNA PÅ DOM!


Så blev det midsommar! Firade med världens bästa småhögtidsfirargäng hos Lajni och Anders!


Den 29e juni köpte jag, Jenny och Nadja tågbiljetterna!!!!!!


Dagen efter det så gick vi ut på Wagamama (japansk restaurang) och firade Nadja 19 år :D


Madre drog till Italien vecka 26 och lämnade mig ensam hemma. Jag dödade alla blommor.


Igår till idag var jag på kryssning med Madre och Caroline! SååååÅÅÅÅÅ kul!!


Och annars då?
Jag har stort behov av att sola i bikini. Har haklappsbränna, conversebränna, shortsbränna, bondebränna, etc etc etc. Mindre snyggt. Försöker hinna jämna ut det lite i veckan. Om 9 dagar drar jag iväg på luff med Nadja och Jenny i 3 veckor, och det blir det roligaste, mest spännande och galnaste jag gjort hittills i mitt liv. Fyller dessutom 18 om ca. 2 millisekunder, blir grymt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0