12182036465570

Tjotjo bloggen. Jag färgade håret nyss, det blev ganska ljust!! Får låta det vara ett tag nu, men innan jag åker iväg på luff så hade jag tänkt klämma in en riktig färgning hos en frisör. Så att jag blir nöjd någon gång. Luffen närmar sig snabbt som fa-an! Sommaren i allmänhet!!! Om 12 dagar är det skolavslutning, om 18 dagar börjar jag sommarjobba på Tingvalla dagiset, om 20 dagar ska jag på Foo Fighterskonsert, 36 dagar till kryssning, 46 dagar till tågluff (OH MY GOSH!!!!! JÄTTESNART JU!?), 18årsdag om 55 dagar, hemkomst från tågluff om 70 dagar. Sen har jag lite annat smått och gott som ska göras :D Ser fram emot allt så sjukt mycket!!! Är snart klar med plugget också, jag har "bara" 4 uppsatser kvar nu! Ska försöka göra en ikväll och en imorgon innan jag ska till Jenny för att fira hennes födelsedag med massa trevligt folk (KUL!!!)! Resten tar jag tag i på söndag. 

Även fast jag har så mycket roligt att se fram emot i sommar så kan jag inte låta bli att småspana på resor i slutet av december/början av januari. Funderar på Sri Lanka, Goa i Indien eller något fint ställe i Kenya. Hoppas det kan bli av!!

Men nu står självklart luffen högst upp på WIIIIE-JAG-ÄR-TAGGAD-PÅ-LIVET-listan :D

Kommentarer
Postat av: elida

ja vill meeeeeeeeee

2011-06-03 @ 05:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0