partyyyyy

Just nu sitter jag och firar att jag har köpt en ny dator genom att inviga tangenterna lite nu på bloggen och ta kort med den inbyggda webbkameran. Grymt med webbkamera. I morse gick min skoldator nämligen sönder. I panik ringde jag pappa och fick låna hans batteri så att jag fick igång datorn tillräckligt länge för att få över de viktigaste dokumenten och bilderna på ett usb-minne, och sedan åkte jag till skolan där jag hade en liten redovisning i franska och sedan pratade jag med rektorn om det skulle kunna gå att laga datorn över sommaren, eller om han hade någon lånedator (eftersom jag faktiskt ska plugga under sommaren så behöver jag ju en dator!), men ICKE. Han var väldigt oförskämd emot mig faktiskt. Så jag blev arg, åkte till stinsen och köpte en helt ny. Det spontanaste jag har gjort ever typ. Det blev en sånhär <--länk. Den är 11.6", alltså betydligt mindre (och lättare) än min förra som var 15.6". Skönt för ryggen när man måste släpa så mycket på den. Nu hoppas vi att den inte ska börja knasa som skoldatorn gjorde. Känns grymt just nu iallafall. Fattar fortfarande inte att jag bara köpte en dator? AJA, glad tjej!


I love webbizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0