spritsa omkring sig

Alltså jag var ju på Foo Fighterskonserten på Stadion i onsdags. Måste bara berätta att det var så sjukt galet grymt. Å herre min lord. Sitter nu och lyssnar Foo Fighters, heeeelt in love!! Vill seriöst bara hoppa som en delfin eller något.

Och nu till midsommarafton. Det var så jäkla roligt. Jag var nära på att kissa på mig av skratt flertalet gånger. Jag var ju hemma hos Carrolajni och Anders, där det som vanligt var en jädra massa folk. Trevligt, mysigt, skitroligt, galet, GRYMT folk. Vi åt massa grillat (och när jag säger massa så menar jag MASSSSSSSAAAAA) och sedan fanns det typ 12 pajer till efterrätt. Efter några timmar åkte två gäng hem och kvar blev jag, Carro, Anders, Anton, Nisse, George och Björn. Vi satt på balkongen och spelade ett helt sjukt roligt sällskapsspel där man skulle beskriva ett ord för någon som skulle gissa vad ordet var typ, och jag skrattade som aldrig förr. Några av kvällens många citet: 

"Spritsa omkring sig! Sperma runt!!" (Georges gissningar då ordet var "komma")
"Man hamnar på ett bårhus när man är dethär!" (Jag gissade på död, men neeeejnej, det där var       Carros beskrivning av ordet "full" ?!?!)
"När man gör abort så gör man det här!" (Carros förklaring till ordet "skrapa", WTF?! haha)
"Han sjunger ju 'under the coconut tree', undra om han sjunger om sin balle då? För där finns           det ju coconuts" (Random kommentar av Caroline)

Allt som allt var det en skitbra kväll och jag hade inte velat spendera midsommar någon annanstans eller med några andra personer. Grymt var det!!!


Ps. Laddar nog upp bilder sen om Carro skickar dem till mig inom ett halvår (ytterst ovanligt iofs)

Kommentarer
Postat av: Lajni

Hahaha fan vad jag älskar dej att du har en blogg och bevarar dessa roliga minnen förevigt! Det känns som att jag var tillbaka på midsommarafton i samma ögonblick jag läste detta. Vi hade såå såå kul!

Å nu saknar jag dej ännu mer för att jag har inte så här kul utan dej men jag vet att du har det helt underbart nu så det unnar jag dej!

Vi ses om några veckor!!

Älskar dej!

2011-07-20 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0