biljard

Jag mår inte bra just nu. Jag är stressad, pressad, sjuk och hela tiden en enda liten kommentar eller felaktigt agerande ifrån att börja gråta. Orkar fan inte. Till exempel nu. Jag sitter och spelar biljard online, och killen jag kör mot spelar så jävla korkat. För en sån grej känner jag hur tårarna bränner innanför ögonlocken (liksom VA!?). Kalla mig löjlig, men det är sant. Känner verkligen inte för att gå till skolan idag, jag kommer med 97% säkerhet börja gråta när jag kommer dit. Men jag måste för jag har utvecklingssamtal, matteprov och en examination i idrott. Kul liv. Verkligen.

Kommentarer
Postat av: abbe yo

just let it out gurl, just let it out :) hhaah

2011-03-30 @ 21:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0